دلت تنگ است میدانم
نوشته شده توسط : ستایش


 

دلت تنگ است ميدانم ، قلبت شكسته است مي دانم ، زندگي

 

برايت عذاب است ميدانم ، دوري برايت سخت است ميدانم … اما

 

براي چند لحظه آرام بگير عزيزم … 

 

گريه نكن كه اشكهايت حال و هواي مرا نيز باراني مي كند ، گريه  

 

نكن كه چشمهاي من نيز به گريه خواهند افتاد … آرام باش عزيزم ،  

 

دواي درد تو گريه نيست!  

 

بيا و درد دلت را به من بگو تا آرام بگيري ، با گريه خودت را آرام نكن...!  

 

با تنهايي باش اما اشك نريز ، درد دلت را به تنهايي بگو زماني كه  

 

تنهايي!

 

گريه نكن كه اشكهايت مرا نا آرام ميكند .! گريه نكن چون گريه تو را

 

به فراسوي دلتنگي ها ميكشاند ! گريه نكن كه چشمهايم طاقت اين  

 

را ندارند كه آن اشكهاي پر از مهرت را بر روي گونه هاي نازنينت  

 

ببينند ، و دستهايم طاقت اين را ندارند كه اشكهاي چشمهايت را از  

 

گونه هايت پاك كنند .! گريه نكن كه من نيز مانند تو آشفته مي شوم!  

 

گريه نكن ، چون دوست ندارم آن چشمهاي زيبايت را خيس ببينم!

 

حيف آن چشمهاي زيبا و پر از عشقت نيست كه از اشك ريختن

 

خيس و خسته شود؟

 

اي عزيزم ، اي زندگي ام ، اي عشقم ، اگر من تمام وجودت مي  

 

باشم ،اگر مرا دوست ميداري و عاشق مني ، تنها يك چيز از تو  

 

ميخواهم كه دوست دارم به آن عمل كني و آن اين است كه ديگر

 

نبينم چشمهايت خيس و گريان باشند! زندگي ارزش اين همه اشك  

 

ريختن را ندارد ، آن اشكهاي پر از مهرت را درون چشمهاي زيبايت  

 

نگه دار ، بگذار اين اشكها در چشمانت آرام بگيرند … عزيزم گريه نكن  

 

چون من از گريه هايت به گريه خواهم افتاد ! وقتي اشكهايت را

 

ميبينم غم و غصه به سراغم مي آيد!

 

وقتي اشكهايت را ميبينم حال و هواي غريبي به سراغم مي آيد !  

 

وقتي اشكهايت را ميبينم ، از زندگي ام خسته مي شوم! وقتي

 

اشك ميريزي دنيا نيز ماتم ميگيرد ، پرندگان آوازي نميخوانند ، بغض  

 

آسمان گرفته مي شود ، هوا ابري مي شود و پرستوهاي عاشق  

 

خسته از پرواز !

 

گريه نكن عزيزم… آرام باش عزيزم، بگذار اين اشكهاي گذشته را از  

 

گونه هاي نازنينت پاك كنم ، دستهايت رادر دستان من بگذار عزيزم،

 

سرت را بر روي شانه هايم بگذار عزيزم و درد و دلهايت را در گوشم  

 

زمزمه كن عزيزم … من مي شنوم بگو درد دلت را عزيزم!

 

با گريه خودت را خالي نكن عزيزم چون بغض گلويم را مي گيرد ، با

 

گفتن درددلت به من خودت را خالي كن تا دل من نيز خالي شود!

 

ميدانم وقتي اين متن مرا ميخواني اشك از چشمانت سرازير مي

 

شود آري پس براي آخرين بار نيز گريه كن چون اين درد دلي بود كه

من نيز با چشمان خيس نوشتم ....


 





:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: